Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 3 aprilie 2009

De ce?

De ce n-am zis mai tare

Şi n-am păşit mai ferm

O! Doamne pe cărare.

Îmi cer din inimă iertare

Creşte-mă un vas plăcut

Sub mâna Ta , Olare

M-ai născut din greu şi cu suspine

Te rog să-mi torni Isuse,

Un colţ de dragoste din Tine

Scoate-mi glodul rău din fire

Să mă supun, smerit aş vrea

Căci ne ciopleşti pe toţii cu iubire

Şi, Doamne, pune-mi pe cîntar

Cel puţin a patra parte

Din sămânţa de muştar

Te mai rog să fii cu mine în zori de zi

Şi zi de zi, pînă la Iordan

Atunci eu, peste rîu, pe Tini te voi găsi

E-atît de bine în mâna Ta, Olare

Modelat aş vrea să fiu mereu de ea

Să stau aici chiar şi atunci cînd doare

Să nu mă laşi în în nici un caz

În alte mâni, păgîne

Căci mâna Ta e al raiului talaz

Ea, această mână, drag Isuse

Ce de mine s-a lăsat străpunsă

Acum mă  mîngîie şi-mi spuse:

„Te-am iertat căci Te-am iubit

Şi ţin atît de mult la tine

N-am vrut ca tu să mori subit

Căci Te-am iubit pe veci”

Amin

Read Full Post »